Marcus har åkt och jobbat och jag och Ellie sitter och filurar lite, hon pusslar och jag skriver.
Hon är lite krasslig, hostig, förkyld och stundtals gnällig.
Precis som jag fast jag är bara gnällig. Satan vad ont de gör i nacken. Fan varför skulle detta komma nu för? Så onödigt.
Men det är bara att vänta ut det. Det  som är så jobbigt är att de kan ta så lång tid. Jobbigt att ha ont precis hela tiden. 
 
Idag ska vi hämta hem Amanda som sover hos mormor och morfar, sen ska vi göra lite god mat. Lax och potatisgratäng tror jag de blir.  Med en god sallad till och som grädden på moset så funderar jag på pannacotta.
 
Barnen ska få sina påskägg sedan i eftermiddag också. Jag och Marcus får nöja oss med en lott och hoppas på storvinsten.
 
Så vi önskar alla en glad påsk.
 
Puss & kram
Anna <3
Bildresultat för påsk