Igår pratade Ellie om äpplemos på dagis.  
Jag frågade givetvis personalen om de stämmer och att hon fått det till gröten på morgonen.  Men de hade hon inte fått. Men hon har funderat på de och på lite annat och säkert på varför HON  inte får det. Måste säga att jag tycker att personalen agerade lite märkligt för att ändå vara utbildade. Dom sa till henne att "det får inte du äta".
Jag sa faktiskt till dom att dom inte ska säga så för de klart hon vill det då. Förstår faktiskt inte hur dom kan säga så. Mycket dåligt. Och så Undrade dom vad hon kunde äta istället men eftersom dom redan äter så mycket frukt så Kan  hon väl få frukt bitar då.  Dom kan nog om Dom Vill,  så de är Väl de som är problemet oftast. Jag vet att det bli svårare och svårare att hålla henne borta från socker och allt det där. Men så länge ja kan det så tänker jag Göra det. Försöka ha alternativ och avleda ja lite vad som Funkar just då.  
De känns så trist bara för ofta känner jag mig ensam i detta,  (som i allt annat)har ingen att prata med.  Den jag vill kunna prata med om Sånt och annat är oftast upptagen med annat. Mycket ledsamt.. Det Gör mig ledsen och jag tycker de är Jobbigt ofta.  Får bära mycket själv som hade varit lättare att dela med någon. 

Just nu är Jag oxå lite extra ledsen,  har ganska ont i den jävla nacken  vilket gör att jag inte tränar så mycket vilket gör att jag är Ledsen för det och de gör att jag äter lite godis  och skit som gör att jag mår ännu sämre.  Ekorrhjul.  Dåligt samvete för Att jag vill att mina barn ska äta bra mat och så gör jag det inte själv.  Visserligen ser Dom De inte men jag vet om det. Känner mig dålig. 
Är Så  trött nu så ögonen går i kors måste nog lägga mig. 

Sov gott kram och godnatt 
Anna ❤