Nej inte igen..

Publicerat i:
Har så fruktansvärt ont igen.  I nacken.  Fan jävla helvete. 
Vet inte om de är träningen eller att de bara kommit igen.  Har mina misstankar ändå..  
De har blivit värre och värre dag för dag och just nu undrar jag om de kan bli värre.  
Satan va trött jag blir på det.  Marcus tycker inte jag ska träna så mycket men jag vill inte tro att de är de  som är problemet.  
Men det är jätte jobbigt för det gör ont hela tiden,  och speciellt jobbigt är det på kvällar och nätter.   
Lyckades leta fram mina gamla träningsövningar för nacken  så det ska jag börja göra igen. 
Ikväll har jag och Amanda varit på discospinning igen.  Hon är så jävla redig,  innan passet hade hon  varit å skyttet och fått en guldmedalj.  Sen ett grymt  45 min kämpigt spinningpass,  ja kan inte säga annat än att hon är grym!  
Så jäkla duktig.  De finns mycket vilja i den tjejen. Hon tränar mer än jag varje vecka. 
Hon förtjänar de bästa,  träningskläder,  bra skor,  handskar och allt. 

Imorgon ska vi åka till ullared jag och Amanda.  En dag bara vi 2. Shoppa,  fika,  äta gott och bara ha de bra. På ett bra sätt.  

Läste en artikel på aftonbladet om det dolda socker i våra vanligaste livsmedel i affärer.  De är så sjukt mycket socker som inte "syns".  Jag tycker de är Jättebra och viktigt och intressant att de tas upp.  Även om folk inte orkar bry sig om det, eller tycker de är Jobbigt m,  ja men de blir och är vanligare än vi fattar.  De syns ju och märks,  inget är ju som de var förr,  vi äter mer skit,  äter mer socker och rör oss allt mindre. 

Ha en trevlig kväll 🌃 

Puss 😘 och kram ❤ 
Anna ❤