Ja så känns det. Värker hela tiden.  Inget kan man göra åt det, mer än vänta att de ska läka ut. Ta smärtstillande tabletter men dom hjälper inte, gör mig bara olidligt trött. 
Provar min värmevetekudde och de är skönt men hjälper inte mycket. Bara för stunden. 
Massage mojängen hjälper inte heller. Inget hjälper och jag skriker snart rakt ut. Sliter av mig skinnet för de är så jädra otäckt när känseln bara försvinner.
 
Påsklovsvecka nu och Amanda är ledig. Jag tog ledigt imorgon men ska jobba tisdag och onsdag och helgen.  Torsdag och fredag är ja ledig och någon av dagarna ska ja och barnen åka och handla tänkte jag. Vårskor och lite annat kul. 
Snart dags att fundera ut nåt kul till Amandas 13 årsdag,  2 maj men vad vill en blivande tonåring ha tro?
jag har ju redan fixat  en sak, men ja vet inte om de ska bli en present eller om vi gör de ändå. 
 
Kan inte skriva här för ja vet inte om hon läser.
Funderar på hotellhelg, presentkort, pengar. 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll och påsk.
 
Puss & kram 
Anna ♡