De blir långt emellan gångerna ja skriver, men de finns inte tid och inget att skriva heller för den delen. Eller ja de beror ju på hur man ser det.
Värmen är här, inget jag gillar för de är aldrig lagom.  Har aldrig gillat värme.
Svårt med Ellie oxå. Hon är ju jättekänslig. Klär helst på henne precis som med mig själv. Kläder är ju bästa solskyddet men hon är väldigt varm av sig så hon svettas ju massor stackaren.
Har köpt en till sån jättebra solhatt med extra stort brätte och med solskyddsfaktor 50 plus.
Men den är av ett supertjockt tyg och snacka om att va varm.
 
Händer mycket samtidigt som de inte händer något här borta.
Men de är grejer som jag inte har funderat klart på och därmed inte kan yppa om här, då man måste tänka snäppet längre om vem som läser. Vem som pratar med vem och vem det kommer fram till.
Det är nackdel med att blogga.
 
Men en sak är jag säker på. Fast de kan jag inte heller säga här.
Mycket hemlisar blir det.
 
Annars kämpar vi på, med vikt träning och mat.
Amanda är jätteduktig samtidigt som de är så svårt att motivera en tonåring som har sjuhundra hormoner i koppen och är av samma sort som sig själv. Tungt så ini vassen emellanåt.
 
Kämpar själv med mitt sug efter sött, min träning som inte blir som den borde, men de kommer.
 
Ikväll ska vi till Göteborg med jobbet, blodomloppet.
 
Puss & kram
Anna <3