2 årskalas. ❤😍

Publicerat i:
Vi började helgen med att fira midsommar som Vanligt Hemma med familjen, fast Amanda saknades. Åkte grålle,  plockade blommor,  klädde stången och bara hade mysigt.  Sen avbröt jag helgen med jobb igår.  Men tog ledigt idag då det är Ellies födelsedag.

Idag blir vårat lilla Minsta hjärta "2 gammal"  som hon själv säger.  Så söt och så klockrena kommentarer vid precis rätt tillfällen.  Ja tycker de skulle Vara så roligt om Ja mindes  om Amanda sa likadant när hon var liten,  men tyvärr är inte minnet med mig. 

Började dagen med att sjunga med min vackra stämma för vårt lilla barn, tillsammans  med ytterligare en vacker röst, pappas. 😜 
Sen blev de paket öppning i sängen.  
Ellie fick en jättefin gungställning  med rutschkana (som Dock inte  levererats ännu),  en Hitachi leksaksgrävmaskin som man kan sitta på. Mamma Mu och kråkan gosedjur som är så söta,  och en skrinda,  en 🚜 med släp,  böcker,  pussel, lego,  filmer mm. Temat står ju klart... Inte dockor iaf. Sen åkte vi till spiken som vanligt.  Matade ankor och åt en god laxtallrik.  Promenerade bland de små fiskestugorna,  hoppade i vattenpölar och bara njöt.  
Vi åt bärpajer med grädde och fruktspett När vi kom hem till oss.
Men det märktes  att de blir mycket en sån här dag för henne för hon blir jättetrött och somnar fort.
Ja hur som helst så tror jag hon haft en super mysig o bra dag. ❤ 
Ja en fantastisk dag till ända,  Med bara alla jag älskar. 

Puss och kram 
Anna ❤