Fick en känsla häromdagen att Francis var borta. Vet att en katt gärna springer långa vägar och går på upptäcktsfärd mest jämt. Inget jag normalt bryr mig om Men när den där känslan och oron kom på riktigt då var den svår att mota bort. Då var ju de det enda ja kunde tänka på.
Han är Väldigt väldigt tillgiven, jamig och gosig så att han lyckats gå Med någon in i ett skjul eller förråd och blivit instängd är ganska troligt. Nu var det kanske inte så men man funderar ju på allt. Ormbett, räven, påkörd... Hemska tanke. Men vi bor nära en mindre gård där bonden kör ganska friskt med sin traktor och efterföljande olika redskap. Sänker inte nödvändigtvis farten så de klart man blir orolig.
Ja lyckligtvis så är han hemma igen. Min lilla gosegris. 😻

Vi är lite krassliga här hemma oxå. De är Mest jag och Ellie. Ellie har en väldig förkylning och blev helt plötsligt väldigt hes. Lite feber har nog funnits med i bilden oxå, Jag själv har haft halsont, rinnande näsa och lite allmänt dåsig. Blev en lång helg men nu är vi snart på banan igen. Räknar ju ner fram till semester nu oxå. Ska bli skönt med sammanhängande ledighet och kunna hitta på något om Man vill.

Snart börjar verkligheten igen.