Så var sista jobbhelgen på länge gjord. Det känns helt fantastiskt.  Vilken otrolig lyx. Men de har såklart haft sina fördelar att jobba helg oxå, har alltid varit ledig i veckan istället. 
Men nu spelar de ingen roll för de känns så bra detta. 
 
När jag kom hem idag så möttes jag av Ellie som gungade i sin fina gungställning. Den kom i fredags och är nu uppsatt, och jag fick flera idéer till kanske kommande projekt. 
 
Ellie är fortfarande inte riktigt frisk från sin förkylning så något bad ute har de 
 inte blivit ännu. Men de kommer för den otäcka värmen stannar väl ett tag till  misstänker jag.
men vi har badat inne istället. Det går lika bra det.
 
Så vi dricker en kall cider ikväll jag och min älskling. 
Har så mycket kul att se fram emot. Spännande saker. De här kan bara bli bra.
 
 
 
 
puss &kram 
Anna ♡ 
 
#1 - - m a j a n:

Vad härligt, förstår känslan :)

Svar: Ja de känns så bra, och visst kommer jag sakna de som jobbar där, Veronika speciellt. Och gästerna och arbetsuppgifterna så jag har inga negativa känslor alls på så vis. Sen finns det mycket annat som kunde varit så mycket bättre. Så jag är glad, väldigt glad.
Anna Hansson