Undra när jag badade ute bland folk sist. Många många år sedan. Inget jag gärna gör.
Men nu tog jag mod till mig, för Ellies skull och vi åkte till Vara badhus idag och tog ett dopp.
Nästa gång ska Amanda åka med säger hon att hon vill. 
Jo de blir nog fler gånger. Bra med för de är ju nära hemma. Perfekt.
 
Ikväll blir det styrkespinning igen med Amanda. Hon är bra på det. Och de är kul. Vet inte om ja ska köra samma vikter denna gång som förra. Blev lite för tungt när vi körde axlar så jag fick faktiskt byta ner mig ett snäpp vilket inte hör till vanligheterna.  Brukar ha bra koll på vad jag orkar och inte. Men de är svårt oxå, för dels så vill jag ju utmana kroppen, chocka den lite, de är bra tror jag. Inte köra samma hela tiden.och så är de ju det där att när ja inte är där så ofta så vill ja ta i så mycket, ett som möjlogt liksom.
 
Jag har inte bestämt mig men vi får se sen angående vikterna. Jag är ju där för att ta i, köra slut på mig själv, inte fis-köra  lite.  Har 3 mål med träningen som får ta den tid det tar, men de ska genomföras. 
 
1 kroppsligt mål
2 prestationsångest
3 belöningsmål
 
Detta måste utvecklas vidare.
 
Puss & kram 
Anna ♡