Vi firar inte något  speciellt faktiskt. 
Jag tycker de är lite påtvingat. De har blivit stort  och man kan nästan känna sig lite annorlunda om man inte gör något som ALLA ANDRA GÖR. Nä då blir jag lite tvärtemot bara för att. Kan man inte Lika gärna fira en annan speciell dag tillsammans? Om de blir i september eller januari, ja strunt samma. 
Sen kom de faktiskt över Mig bara sådär oxå, och att stressa och ordna något bara för att... Nä de är inte min grej. Jag vill vilja göra de annars kvittar det.
 Alla gör som dom vill såklart. 
Jag och Amanda ska gå på bio. De är det vi ska göra. Vi ska åka till vårgårda och gå på "en man som heter ove". Firar hellre en annan dag när vi känner vi vill eller de är något speciellt.
 
Annars har helgen varit jättebra.
Finns så mycket att skriva men de tar jag när jag har tid. Lust. Och när jag vill. 
 
Puss & kram 
Anna ♡