Igår var vi i vara för att kika på om Amanda behöver glasögon. Det behöver hon men eftersom hon har en skelning som kommer när hon är trött så skickade dom oss till Lidköping först. De är bra för de ska bli rätt gjort. 
Men åh ja har länge funderat på nya brills  men inte tagit mig tid att prova. Inte hunnit heller.
Provade lite igår och de finns mycket snyggt alltså.  Först ska Amanda få sina och sen ska jag köpa mig ett par nya jag med. 
Idag ska vi se om vi kan ta en liten cykeltur, ska möta Amanda när hon kommer hem från sjukgymnasten. 
Igår var vi på spinning oxå, så himla skönt  men de gör ont. Inte i benen men vissa gånger när ja står så gör de ont, gör de jag kan ch som sagt benen är de inget fel på. Men ja märker oxå att man använder mer muskler än man tror när man tränar.  Alltså man kan träna en muskelgrupp, tror man, men man får allt med lite på andra muskelgrupp oxå. De märker jag nu när jag har ont. Men så fort de gör ont så slutar jag. Inga skivstänger eller tryck på rygg eller axlar för min del.
Allt det här tror jag, tills motsatsen bevisas, är en blandning  av diskbråck och väldigt mycket stress och spänning i jobbet. Aldrig någonsin har jag kännt mig så stressad på jobbet som jag gör nu. Har inte ens jobbat ett helt år och känner Att de är ohållbart. Aldrig någonsin förut kännt att de är så stressigt och mycket heller så jag har blivit lessen, gråtit.  Det har hänt flera gånger de senaste.
Jag är mycket bättre på att inte ta med mig jobbet hem nu än ja förr varit. De är skönt.  Väldigt skönt. Men nu är de en annan stress. 
Jag är mycket besviken och ledsen över hur det blivit. Jag älskade verkligen de jobbet förut.
Så en blandning av stress och diskbråck är nog detta som satt sig i nacken.
De måste bort bara. Vill inte ha de så, depå verkar så mycket annat. Mitt redan dåliga humör blir inte bättre, mina barn får ta en del skit och min man råkar alltid i vägen för mig tyvärr. 
Igår vilade jag mig, tror de va 3 ggr (min underbara dottertar såbra hand om sin syster) och de va verkligen skönt slappnade av lite, men sen va de upp igen och då kommer de direkt.
De muskelavslappnande ja fick vet jag inte så mycket om än, igår kändes de inte bra, blev nästan ondare på kvällen efter en  sån. Ska se hur de verkar idag,  annars tar ja de inte. Och dom andra, ja jag säger i get bara önskar att någon tablett kunde ta borde o da så ja kan jobba som vanligt.
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
 
 
 
 
#1 - - m a j a n:

Usch, hoppas din nacke blir bra snart och att du slipper all stress. Jag blir lite nyfiken nu, men vad är det som händer där borta på Rasta egentligen? Hoppas i alla fall att allt faller på plats för dig. Du får börja köra lastbil i stället ;) Kram

Svar: Ja jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till faktiskt. Med nacken. Jobbet är som det är. Passar mig för att skriva för mycket här om det, man vet aldrig vem som läser. Tyvärr.
Ja jag ska bara få den där Tummen ur bara att fortsätta med de jag börjat vad gäller allt annat och däribland mina planer på lastbil 🚚.
Anna ♡

#2 - - Anna :

Ja jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska ta mig till. Med nacken.
Jobbet är som det är men passar mig lite för att skriva för mycket här, man vet aldrig vem som läser. Tyvärr.
Ja jag ska bara få den där Tummen ur och fortsätta med det jag påbörjat vad gäller lastbil 🚚 och annat. Kram