Ja då kom den.  Första VAB dagen. Men va gör väl det,  mitt lilla  hjärta. 
Igår trodde jag dock ja skulle bli knäpp.  Jobbig dag,  irriterad,  arg,  sur,  lessen ja typ alla känslor på samma gång. 
Vi siktar dock mot dagis och jobb imorgon igen. 
 
Nu är jag där igen, Då jag måste tänka på vad jag skriver. Så ja inte skriver något som inte passar.  Något som inte alla behöver veta om. De är de som Är så Svårt när man bloggar. Man får nästan bestämma sig liksom. Antingen skriver ja direkt från hjärtat  eller inte. Enda problemet är att man aldrig vet vem som läser.  
"Fel" person kan läsa,  ja jag menar inte att skriva ont o elakt om någon person utan att denna vet det,  jag tror att ni förstår vad jag menar ändå.  
De kan bli för mycket info helt enkelt.  Det gäller att sålla informationen.
Man kan  skriva om Saker som man funderar på som sedan aldrig blir av för att man just har funderingar bara.  Jag behöver ventilera emellanåt men om bloggen är rätt ändamål för de det tror jag inte alltid.
 
Ja rörigt inlägg.  Det är precis så det känns just nu. Rörigt. I hjärnan, i magen och överallt.
 
Jag vill så gärna få igång min träning och ja!! Jag vet att de bara är att sätta igång. 
Jag har faktiskt ställt klockan extra tidigt de dagar då jag börjar kl 08. Tänkte gå upp och ta en tur på bandet eller något annat kul en stund innan resten av familjen vaknar. Det har jag aldrig prövat och de kan ju funka. Vet själv att varenda dag är jag sjukt taggad på jobbet att komma hem och vilja träna men när ja väl landar hemma är de inte så enkelt eller lockande längre, av olika anledningar.  Så då kan vi jag prova detta några gånger i veckan.
 
Imorgon är premiär. 😀
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
 
 
#1 - - Anonym:

Vet du...... Här skriver du det Du vill sen har alla andra ett val att läsa eller inte. Skulle man tro att det står något "jobbigt" så tycker jag man inte ska läsa. Du är en så fin och omtänksam mamma. Kram Carola

Svar: Tack Carola 😍
Anna ♡