Vi firar 4 år idag. 4 år som gifta, Fruktbröllop. 
 
💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤💜
 
Så fort tiden går. Det är med glädje jag tänker tillbaka på den dagen. 
Va vi hade planerat, eller JAG hade planerat, funderat,  oroat mig och stressat upp mig inför detta. Efteråt önskade jag faktiskt jag fick göra om det, för de behövdes ju inte! All stress,oro och nervositet.
 
De är ju ett av dom minnen som aldrig försvinner.  Gå med pappa arm i arm över gräsmattan,  den vackra klänningen, den vackra ringen, att få göra sig så fin man bara kan, att bli fotograferad, den känslan..
vänner och familj som var med oss för att fira kärleken. 
Har sedan barnsben alltid drömt om det där klassiska bröllopet. Som nästan alla flickor vill ha. Kyrka, klänning, massa folk, fin ring, fina blommor mm
Men i kompromissande lite eftersom  Marcus inte ville vara i kyrkan.
så här i efterhand vet jag att jag aldrig kunnat få det bättre, nu vet jag att hellre så här en gång till än i kyrkan.
att de inte blev precis så som jag "planerat" gör inget för jag skulle inte göra om en sekund av det.
 
4 år alltså.. med och motgångar men vi lovade varandra i nöd och lust.
Finns ingen återvändo. Lovat är lovat.
 
Jag finns alltid vid din sida, tills döden skiljer oss åt.
Genom eld och vatten , över berg och genom hav.
tills döden skiljer oss åt.
 
Älskar dig nu och för alltid.
 
Marcus Johansson, direktör. 😆
 
Puss & kram 
Anna ♡