Varför ska jag och vi ändra på något som alltid funkat för oss?  Bara för att de inte råkar funka för någon annan helt plötsligt?
Varför ska jag få skulden och bli den jävligt dumma i allt det, jag som får dåligt samvete för att jag inte går med på det. 
Nä varför skulle jag det när de som är nu passar bättre än de som blir?
Den som alltid ändrar och försöker byta får ju faktiskt ta sitt  ansvar för detta och lösa de på bästa sätt. Det är inte mitt problem. 
De är inte för något annat skäl än att de inte passar oss. 
Punkt.
Den andra i allt detta har aldrig gjort något för att underlätta för mig, oss så därför så tänker inte jag bry mig om detta.
Punkt slut. Hoppas jag.
 
 
 Har precis avnjutit detta goda efter ett styrkespinningpass.  Det är kul alltså, kör nog några gånger till och sen snart hoppas jag komma igång med mina vanliga pass på gymmet.
längtar så ja bli galen ibland. 
 
Fabian va jobbigt det var idag. Men så kul. Älskar så mycket att utmana mig själv,  se om jag orkar lite till, lite mer, lite tuffare..
gick inte riktigt fullt ut men att köra med lätta vikter är inte min grej. Måste kämpa järnet till sista orken.
 
 Längtar till discospinning på torsdag nu.
 
Men nu är de veckans brott.
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
 
Så fick jag de fina skorna på posten från sportamore. Först tänkte ja skicka tillbaka dom men ångrade mig. Dom passar fint.
Första gången jag beställt skor på nätet.
Dom va med på spinningpasset idag.