Varför beter  sig  en del så Man undrar om Dom verkligen är som Dom  ska?  En del är verkligen på riktigt dumma.
Men inte mer tankekraft på det nu.
 
 Har inte hänt så mycket. Ellie är frisk , taiträ taiträ,  höstblåsorna och febern är långt borta. Hoppas jag.
Men de är ju så när dom börjar dagis, immunförsvaret är inte så tåligt kanske, de håller väl på att bli det. 
De kommer säkert komma något mer inom en snar framtid. Men tills dess är vi glada att vi är friska!
 Och så hoppas jag att nätterna går tillbaka och blir som vanligt. Ett par nätter i helgen så vaknade lillan typ en gång i timmen hela natten för att hon hade ont i munnentrots hon fått Alvedon. 
 
I veckan har de inte hänt så mycket. Har planer på en del saker men de ligger lite längre fram i tiden. Janne jättelångt men tillräckligtför att jag ska hinna finslipa lite, fundera så de blir riktigt bra. För det kommer det bli. En del av mina planer kommer inte att bli av. Ialla fall inte just nu.
men de är inte så dumt heller att ha paner,  drömmar.
De är lite de som håller en uppe ibland.
Men en sak i taget så de inte blir för mycket!
 
& jag är glad för på torsdag händer något riktigt kul! 
Tror jag! 😅😨
 
Amanda fick en läxa från hem kunskapen (ja de heter inte längre så men för mig heter det det så de är så jag skriver) och då skulle få ihop 15 poäng på frukost, minst.
 
jo då. Suck.
 
Annars ser jag fram emot helgen som kommer, ja lite både och. Men mest ska de bli kul.
Jag och Amanda ska åka till Göteborg och ta in på hotellbåten good morning, centralt tror jag efter att jag checkat läget. De ska bli så kul. Bara vi. Vet inte vad vi ska göra, men de blir antagligen titta i affärer och lite så.
njuta av att inte göra något, eller bara göra det vi vill.
ser fram  emot frukosten redan... mums.
Hade funderingar på tåg men de känns lite besvärligt, har ju inte bokat en tågresa på år...
men vi får se.
 
Puss & kram 
Anna ♡