I lördags åkte vi till Danmark. Bara över dagen, det var jättetrevligt. Man behöver inte anstränga sig mer än så för att bara komma hemifrån en stund, man behöver inte lägga några stora pengar på det egentligen. De räcker ju såhär.
Marcus var väl inte piggast på båten direkt, sjuk. Men nu ska de väl vända tror vi. Det bör det göra för såhär kan de inte fortsätta.  Annars hade vi himla trevligt. Finns inte massa saker att göra men de måste det inte finnas jämt heller. Man kan allt lära sig det.
Vi åt god frukost på båten, omelett och korv mm och sedan spelade vi lite. Vann inget men hade inte räknat med det heller. Bara själva grejen att Amanda kunde spela liksom.
Sen kollade vi tax free butiken snabbt som ögat. Älskade Marcus skämde bort oss alla 3 med presenter i form av en gosig katt som fick namnet Francis, en såååå God parfym och en  påse med schampo mm. 
Sedan gick vi hastigt av i Danmark, in i en affär och tillbaka till båten. De fanns inte mer tid att göra något på. Sedan åkte vi mot Sverige igen. 
En mycket trevlig dag. 
Fuskade i helgen,  men de är inget jag tar på Jätte allvar.  Gör mitt bästa för att må bra denna veckan. Har bokat mig på 2 spinningpass och så får vi se vad som hinns med. Ska jobba lite oxå trots att jag blev ofrivilligt ledig idag när dagis var stängt.  Men de behövde vi för Ellie är ganska förkyld igen.
 
Som sagt så började veckan perfekt med en god, nyttig frukost i lagom mängd. En bra lunch och resten av dagen kommer bli bra den med. 
Det börjar bli jobbigt tycker jag att fuska när Ellie är med. Hon har aldrig visat att hon vill ha, som igår när vi åt paj hos mamma så fick hon en köttbulle, några tomater en äppelskiva och lite så. Men de va inget hon brydde sig om. De är skönt men jag kände bara att vad håller jag på med.
Är de värt det?
Nä och ja tycker de känns bra Att de känns så, för då blir fusktillfällena färre. De finns ingen anledning egentligen ju.
Dock känner jag mig ofta lite frustrerad av att inte kunna åka till gymmet obehindrat längre. De är jobbigt. Känner mig ofta otillfredsställd när det gäller det. 
Skulle läsa någon kurs eller något som gör att man får träna. Pt eller något liknande.  Tänk vad häftigt  det vore. 
Men de är bara en dröm så länge.
skulle fortfarande vilja läsa om mat, hälsa, träning, kroppen och allt i ett. Vore så kul.
 
Men de får ja nog fundera på ett tag till.
 
Nu ska jag ta upp ett barn ur badkaret och gå ut och elda klart i pannan.
 
Puss & kram 
Anna ♡