Jag o Amanda var på discospinning igår. 
De var jättekul, men jobbigt. 
Får sån motivation på gymmet så de är sjukt. Där klarar jag allt. Därför JAG Vill vara där jämt. 
Amanda var grym,  fixade det utan en Suck . 
Vi bestämde att vi ger de några gånger, sen ska jag va med på styrkespinning oxå på tisdagar. 
Vi drog även en vända på 1 timme,  axlar och armar igår innan passet. Underbart.
kul. 
 
Nu är de fredag och jag vaknade av en otäck dröm, om bli olycka här hemma,en granne som var med i den. De var inte ett bra sätt att  vakna.
 
Jobb först. Sen hem o planera helgen. Jag och Amanda ska åka till Göteborg och sova på en hotell
Båt och bara shoppa och ha de mysigt.
Sjuka pappan får ta hand om den lilla plutten.
går säkert bra.
men jag har aldrig varit borta över natt från henne så de blir spännande och lite konstigt.
 
De är en härlig känsla att komma till dagis efter en Jobb dag och mötas av denna lilla människa och sen kommer jag hem till en något större människa. Mina favoriter allihop. Mina hjärtan.
Dom jag älskar allra mest.
 
Puss och kram
Anna ♡