Känns kul att när jag väl hoppade upp på vågen imorse så visade den -1.6 kg sen sist.  Jag vet att de beror på kosten,  för den är mycket mycket bättre.  Och att de beror på att jag rör mig mer men icke att förglömma att jag inte hysterin tänket på det längre.  
Kosten är bra mycket bättre de sista (trots fusk,  men ja är fortfarande människa jag oxå) och de bero nog delvis och mycket på att jag  Örjan träna en hel del och de vore ju galenskap att medvetet förstöra de med att medvetet äta  fel.  Och träningen ger samma effekt,  att jag gör de så pass mycket mot förut gör ju att jag känner för att äta bättre oxå.  
Och att jag inte längre väger mig 1 gång i veckan.  Orkar inte era den pressen på mig.  De OCH all  annan  press. De tror jag gör mycket för min del,  att bara släppa det lite mer.  
Men som sagt jag fuskar jag oxå,  fast jag har svårt att erkänna de.  Men de är ett sätt oxå. 
 Så även om jag är inne i en sväng med otroligt mycket funderingar och tankar om mycket viktiga  saker så känns de trots  allt bra.  
Skönt att de känns så mitt ibland de jobbiga.  

Men de är väl bara att ta tjuren vid hornen.  För en gångs skull säga vad man tycker och känner och göra något åt situationen. 

Jag tror ändå att allt löser sig till de som var menat att bli och att allt har en mening.  Det måste vara så.