Kan man påverka framtiden och hur den blir? Ja vet inte riktigt.  Lite kanske. De man kan kan man ju givetvis påverka. 
Ja de blir onekligen Spännande detta.  
Den som lever får se.
 
Men..Idag har vi iaf varit en kortis i Lidköping och nu ätit lunch och pysslar. 
 
Igår kväll var jag och Amanda på discospinning i vanlig ordning. Har verkligen kommit in i en period där jag supergillar dessa pass. De trodde jag faktiskt inte att ja skulle göra igen. Gilla och va med på pass alltså. 
Var ju med på pass när Stefan började på gymmet, de va kul, de va ju TRX bla. 
Sen va de en lång period med mycket enbart styrketräning på gymmet. Där trivs jag allra bäst. Bland alla de stora killarna ( ja nu finns de Inte så många stora killar, de gjorde det då) men dom är på g. 😊 och sen va de en lång period med icke så mycket träning men nu har jag hittat tillbaka lite. Inte ås mycket jag vill men så mycket jag kan, för tillfället.
Som det är nu så har jag 3 pass, styrke pass, styrkespinning och discospinningpass med efterföljande pass bokade i veckan. Känns helt okej.
jätteroligt. 
Träning är viktigt för mig,  mycket viktigt för jag mår så himla bra. 
 
Puss & kram 
Anna ♡