Jag behöver verkligen sova med tanke på  att vi ska upp tidigt imorgon och åka långt men ändå så lyckades jag glömma stänga av de tidiga larmet som väcker mig en hel timme innan ja behövde gå upp idag!  Suck Suck Suck 
hade de i te varit för att ja sminkat mig och klätt på mig och precis skulle ut och göra gröt så hade jag gått ut och tränat. Men sen ska de göras samma procedur igen. Duschas och allt möjligt. Nä de va ja inte upplagd för såhär tidigt.  Men hoppas på en kväll på gymmet istället. 
 
Så här sitter jag. Målat naglar, pysslat om dom lite och druckit te. Lyssnar på MTV otroligt bra kanal  är de visar musikvideos iaf.  
Ska se om lilltrollet vill upp snart. Fixa gröt och lite så.  
 
Ja nu har det gått många dagar sedan vi slutade med nattsnutten.  De känns jättebra, och det känns viktigt och faktiskt viktigast att JAG skulle tycka de va okej. Och de har känns så ett tag nu, att nu vill jag sluta.  Och nästan blivit så att ja tvingat fram det lite. Försökt komma på hur ja ska kunna sluta. Men som vanligt så löste de sig alldeles utmärkt av sig självt. 
Undra när jag ska lita på att saker oftast gör det.  
Oftast är det väldigt enkelt att lägga Ellie oxå.
Om hon är trött såklart.
 Vilket hon ofta är när hon varit på dagis en hel dag.
Vi äter gröt, gosar lite, leker och sen brukar ja fråga henne om hon vill gå och lägga sig.. ofta knallar hon iväg själv, precis som när ja säger att vi ska byta blöja då knallar hon iväg då oxå, så brukar hon prata lite på vägen,  så släcker vi, tar kissekatten  och så kramas vi lite och pussas sen har jag lagt henne i  sängen   och  sagt godnatt. Ibland är hon lessen lite mer men de går över väldigt fort. Sen är de tyst.
Godnatt.
 
Men nu är det god morgon .
 
Där slog vi ihjäl den timmen.
ha nu en riktigt bra dag alla.
 
Ta hand om varann, ge någon en kram, säg något snällt till någon.
DU får igen de , de är jag säker på.
 
Puss & kram 
Anna ♡