"I have a dream"

Publicerat i:
Nu är jag på gång känner jag.  Känns riktigt bra.  
Men som alltid så är jag inte nöjd!  
Vill  mer mer mer..  Men  det kommer. 
 Varför kan man aldrig bli nöjd? 

Jag funderar ibland på att de hade varit så himla roligt att vakna upp en dag och få se ut precis så som man vill.  Säg i en veckas tid. 
Hur hade man gjort då!?  
Hur hade du velat ha det? 

Det hade varit så himla kul tycker jag.  

Jag hade velat glida in på gymmet och Bara lyfta  lyfta och lyfta.  Tungt.  Riktigt tungt.  
Önskar mig precis den kropp jag vill ha.  
Jo de är allt något att fundera över.  
Tänk att kunna springa 1 mil utan att dö på kuppen.  Ofta alltså.  Ha så  bra kondis.   Att ha muskler på kroppen som är Precis där och så som jag vill.  
 Det vore nåt det. 
Kanske är nåt att jobba  mot. 😜 

Tar min goa känsla i kroppen och går och tar kväll.  

Natt natt 🌃 
Puss & kram 
Anna ❤