Ja har varit på gymmet. Testade ett nytt pass idag. Styrke pass med Maria. 
Hon är himla käck, bra som attan. Helt enkelt en suverän pt. 
Jag har verkligen kommit in i en period med mycket pass. Jättekul. Men ändå inte min grej men de är ett sätt att få komma till gymmet. Alla sätt är bra utom de dåliga ju. Och ja tar alla chanser och tillfällen jag får. Såklart!
 
De jag inte tyckte var bra idag var att jag inte varit på de förut. Visste ju inte vad som väntade. Då ville ja inte ta för tunga vikter ifall jag inte skulle orka. Jag vill gärna känna att jag är helt slutkörd efter ett pass och det var jag inte. Men de är bara på mig själv jag är besviken ingen annan kan hjälpa det..  o  ja är med en gång till ska ja banne mig ta mer vikter.  Orkar mer. Måste kännas som en ut aning och nästan va så ja inte orkar. Då mår ja gott.
Men men bättre att ha gjort något än inte gjort något.
 
Lyssnar förresten på en suveränt bra bok oxå. Fredrik pauluns " blodsockerblues " riktigt bra. GI pratas de mycket om, de är inte riktigt de jag anser är rätt men bra mycket bättre än mycket annat  och mycket intressant. 
 
 
Och så kryper det sakta sakta på mig igen... stressen. Fan. Inre stressen som är så tung och jobbig.  
Känner lite att jag inte vet var jag ska börja ta tag i den. Tycker jag har svårt att prioritera.
Det enda jag vill prioritera är träning. 
Funderar allvarligt på en matkasse så att den biten försvinner. Fundera ut vad man ska äta. Man bara gör och förhoppningsvis går det fort så man kan göra annat. Va med familjen lite eller åka och träna.
 
Vet bara inte vilken som passar oss. Helst vill ja ha en lchf Men de finns Inte här.  Dåligt.
 
Mycket tankar idag har de varit. På allt möjligt.  
 
Jag vill så mycket men jag vet inte var jag ska börja. 
 
😨😩😟😳
 
Puss & kram 
Anna ♡