Jag hittade värsta sidan på nätet.
din träning.se 
vilken härlig sida,  en Anna sida. 
Så gissa vad jag gjorde igår... jo ett finurligt träningsschema för mig att ha med barnvagn ute och så gjorde jag ett kettlebell program som jag precis avslutat.
 
Kettlebellswing 120 st
Alla övningar är med kettlebell.. och med extra vikter på anklar
utfall 3*10 varje ben.
russin twist växelvis ett ben i luften 3*20 varje ben.
biceps curl 3*10
draken mycket tuff övning mycket balans, fick ont i en stor tå pga spänning. 3*10 varjeben.
front squats med knip i uppläget 3 * 10
3*10 good morning.
3*10 hakdrag
3*10 latsdrag/enarmsrodd varje arm
3*10 axelpress
3*10 donkey kicks med gummiband.
 
Inte jättemycket övningar men jag tror Inte alltid de är hur många man gör som Spelar roll utan hur man gör dom, vilken intensitet och vilka övningar det är. 
Idag gjorde jag inga jättetunga övningar hade bara min plutt kettlebell på 8 kg. Men jag Vill  Verkligen ha 12, 16 och 20 kg oxå. DET står på min önskelista. 
Svetten rann iaf när jag var klart. Behövde heller inte väcka Ellie idag som jag tänkt efter lite drygt 1 timme ute i regnet, hon vaknade självmant. Perfekt.
 En sov stund till senare och sen hoppas jag hon somnar lika bra som igår strax innan 20.00 ocb sov hela natten till kl 07.15. Fantastiskt skönt. 
Jag har verkligen fått tillbaka min goa sömn, sover riktigt bra. Underbart att lägga sig under täcket på kvällen och bara somna gott. 
Hann ju givetvis duscha innan liten Vaknade oxå så nu är det bara att vänta på matdags. 
 
Jag vann första delen in tävlingen om en tatuering igår på instagram, så himla kul. 
Så nu ska jag klura ut bästa motivet, stället och idén  och hoppas jag vinner oxå. såklart. Vinner jag berättar jag givetvis motiv mm.
 
Puss och kram
Anna ♡