Ibland kan något litet litet göra en så glad. Ett litet meddelande kan få en att lysa upp.
Blev jätteglad idag när en tjej från gymmet hörde av sig och undrade hur det går för mig. För mig var det jätte roligt att få. 
Hon är jättebra och trevlig på alla sätt. 
 
Henne vill jag ha som pt. Hon vet lite vem jag är, vad jag kan och vad jag vill och hur jag tränar. Hon har oxå barn, 3 st så hon vet det där. Hon vet att jag periodvis inte kommer till gymmet så alla förutsättningar för att det skulle bli perfekt finns ju. 
 
Hoppas att det blir så. Jag behöver iallafall någon som kan hjälpa mig, motivera mig och då speciellt med maten. 
Ber jag Marcus om glass så får jag det. Vad jag än vill ha så får jag det Och det är inte optimalt. 
Det måste bli ordning på torpet nu. 
 
Jag funderar på snygga träningstights,men de ska jag köpa när jag blivit med lite kilon eller fett, vilketsom, sen ska jag boka tid för tatuering. Måste ha lite kul att se fram emot. Mål så att säga.
 
Motiv är redan klartdet oxå. Men att vara mammaledig blir man inte rik på. 
Puss & kram 
Anna ♡