Ja jag är expert på att kritisera mig själv, vilket är förödande för självkänslan. Alltför ofta funderar jag på t ex hur jag ska lägga upp min träning, vilken träning som är bäst, ger bäst resultat mm. Och väldigt sällan lyckas jag med att påbörja ett program och Sedan göra detta mer än typ 2 dagar. Då har jag tröttnat eller något kommer emellan. Jag tänker inte på det som att jag ger upp utan snarare ändrar i upplägget ständigt. (Har t ex inte alls gett upp detta med pt som jag fortfarande har några veckor kvar på, jag gör bara mitt eget av det, gett upp har jag inte gjort.) Men jag tänker sällan på, mitt i allt detta på VAD JAG FAKTISKT GÖR. Att jag alltid gör något, vare sig är styrketräning eller promenad eller vad det nu må vara. Så är det, och det ska jag försöka tänka mer på. Något blir alltid gjort, sen att det inte följer ett mönster eller ett upplägg till fullo, spelar ingen roll. Jag kan heller inte fokusera till 110 % på träningen för jag har 2 barn som kräver uppmärksamhet och det ska finnas mat och det ska lekas och de ska pysslas och det ska se fint ut hemma oxå. Helt ärligt skulle jag vilja kunna fokusera 110 % på träning ett tag. Skulle vilja spendera varenda kväll, eller iaf 4,5 dagar i veckan på gymmet. Men jag får göra det bästa av situationen och tänka att nu ska jag bara se till Att underhålla kroppen, min tid kommer. Det vet jag. Snart är denna pt tiden slut och jag får om jag hittar någon annan. Puss & kram Anna ♡