Fitlab.se rekommenderar jag INTE.
 
Har haft de nu i 12 veckor.  Jag förväntade mig övningar,  upplägg och pepp utifrån mina förutsättningar. Fick övningar enbart för gymmet, alltså i maskin (så jag gjorde om alla övningar själv men de var ju inte mening och i te mitt jobb) sena svar på mail, ingen som helst pepp, liksom allt va besvärligt.  
Jag anser att en pt ska kunna tänka sig att inte ha så många kunder att han eller hon ska kunna slänga iväg ett mail till sin klient, Hej hur går det? Även om klienten i te bett om det. Skulle jag gjort om jag var pt och jag skulle bli glad o peppad om ja fick de av min pt.
Nä allt annat än bra, såklart har de påverkat motivationen oxå,  jag har gjort mina egna program o egna övningar för de har inte funkat annars ju. 100 gånger bättre än de han  gjort till mig.  800 spänn i sjön. Ingen förlust så sett men jag hade så höga förväntningar, och var så glad över detta. Spänd och lycklig.
Men där bet ja mig i tungan direkt.
Fick ett mail av han när jag skrivit att jag  vill ha lite andra övningar än bara i maskin, detta var kanske för minst 5,6 veckor sen,  eftersom jag inte kommer till gymmet. Då skrev han tillbaka att jag ju hade  sagt att jag skulle komma till gymmet några gånger i veckan,.... Och att det var minsann det programmet som skulle följas o inga ändringar skulle göras. Så jävla dåligt.
 Men hallå..  saker kan ju ändra sig när man har småbarn,  vilket jag upplyst honom om. Då ska ju han som har betalt för det kunna hjälpa  mig med de programmet tycker jag.  Men icke.
Är inte utbildad pt men att man faktiskt kan ändra i programmet för att få ut mer av träningen vet till o med jag.
så jävla lättförtjänta pengar för han, usch säger jag. 
Kass pt kommer aldrig rekommendera dom till någon.
märks väl att de va ett nystartat företag.
kanske hade blivit bättre om jag från början hade fått tjejen som jobbar där som han sa jag skulle få. Hon kanske hade gjort ett bättre jobb.
Dom finns även på instagram. 
 
Nej så nu väntar jag med spänning på en annan tjej som snart är färdigutbildad pt. Kostar hon inte en förmögenhet så tänker ja kolla o  ja kan ta hjälp av henne sen när jag börjat  jobba och alla bitar fallit på plats med alla nyarutiner de innebär för mig o Ellie,  då ska jag anlita henne. Hon är i närheten, hon vet vem ja är, vad ja har för förutsättningar,  har 3 egna barn så de tvivlar jag inte på. 
Sen finns de en tjej på nätet ja har kontakt med, men de är ju de vill inte gå på niten igen, men de är lockande för jag behöver peppen och motivationen.
 
Jag har en idé om en sak som jag ska kolla upp, om de går i lås så berättar jag annars är de min hemlis.
 
Ja de löser sig. 
Nu ska vi fira mors dag först.
 
Puss och kram
Anna ♡