Kan vara nog så svårt.
Faktiskt.
alla borde vi nog göra det lite mer och lite oftare. Stanna upp Och tänk en sekund.. 
jag borde verkligen göra det  oftare.  Jag undrar bara när jag ska lära mig det?
det är nyttigt att ibland tänka på att i te ta saker och ting och människor för givet, att inte ta stunden för given.
jag är otroligt känslig för rutinbyten t ex, när saker som alltid varit på ett visst vis,  t ex ändras.
svårt för när saker och ting inte är som de brukar helt enkelt. Men jo Ibland så går det  bra.
vet i te om det är livet som kommerikapp mig. Saker och ting händer, hela tiden.
Det går för fort. 
 
Bara en sån simpel sak som att jag nu har lagt Ellie. Klockan är 20 10 och hon har sovit i ca 20 min. Antagligen sover hon hela natten till imorgon. Som jag funderat och filurat på hur i hela friden de skulle gå. De  har väl gått helt fantastiskt bra. Och hur jag lyckas fundera mig smått galen över hur jag ska sluta amma, kunna byta ut henne bilbarnstol, packa ner himmelsängen, rensa ut små kläder, ja  men allt sånt där.  Det är en sorts rädsla och den är jobbig att leva med väldigt ofta.
 
Sedan moster gick bort har de hänt saker, som känns lite jobbigt, såna saker som jag funderar på när jag är själv. Men då är det skönt att man har vänner och familj att Prata med.  
 
Saker kommer alltid att hända,  det hemskaste av otäckheter men vi har varann. Vi har alltid varann.
Det var ju så vi sa.. det vi lovade varann....
                                                                           "Härifrån till evigheten...."
                                                                           "From here til eternity ....."
 
Ta hand om varann. 
Pussar och kramar 
Anna ♡