För 12 år sedan, den 2 maj 2003 föddes en mycket liten söt bebis som fick namnet Amanda. 3270 g 49 cm lång och helt perfekt. Det var den lyckligaste dagen i mitt liv, min dotter föddes. Mitt lilla hjärta. Mitt stora hjärta. Min fina dotter. Mitt allt. Det bästa jag har... skulle kunna fortsätta i evighet... Nu är hon 12 år. Älskade barn. Så roligt att titta tillbaka på hur liten du var då, hur mycket du lärt dig, hur fantastisk du är, hur duktig du är, hur snäll och hjälpsam du är. Duktig i skolan och en riktig vän. Vill alla väl och är en riktig teaterapa, älskar att sjunga, och är en riktig slarver. Men jag älskar dig så otroligt mycket att det inte går att beskriva i ord. Vi kommer inte alls överens hela tiden, bråkar och skäller på varann. Men det hör väl till åldern.. Du är är genuint god och snäll människa som förgyller jorden med din närvaro. Du är en fantastisk syster, kompis, vän och dotter. Genom att vara den fantastiska människa du är, så kommer du komma långt i livet mitt barn, du kommer lyckas med det du vill. För du tror på dig själv och det är helt fantastiskt. & för alltid är du min fina Amanda, mitt hjärta, mitt allt. Jag älskar dig till månen och tillbaka flera gånger om. Jag älskar dig mitt barn puss & kram Mamma<3