Men jösses! Där kom  motivationen och bara kraschlandade rätt i huvudet på  mig.
Alltså vad händer?
ena dagen är jag så nere att ja kan gnaga på alla otäcka rötter under jorden  och känna dom kittla mig på näsan för att nästa dag bli helt galen.. 
om jag inte kan bli klok på mig själv hur ska då andra bli det?
jag är en mycket mycket kännande människa, kass på att uttrycka mig. Känner ner jag på ett vis då känner jag verkligen ordentligt just så, Är jag deppig då är jag REJÄLT  deppig och är jag glad då är jag ordentligt glad.
 
Skönt såklart men man får banne mig hängar med isvängarna kan ja säga. 
 
Från att igår vara helt ur balans så slog blixten ner i huvudet idag.
Utnyttjade promenaden till att köra några vändor  tabata utfall steg efter barnvagnen. Fan va jobbigt, det tror man inte men testa!
 Sen utnyttjade jag att de ser för jäkligt uti vår sk trädgård, och hoppade lite upp o ner på en sten i lagom höjd, step upp,  fy satan va jobbigt. Sen hade ja ångan uppe kan man säga. Parkera räservagnen på altan in o byta om och sen körde jag.
 
3*20 kettlebell sving. Knäböj upp med kettlebell i taket och ner igen, kniiiiip  med rumpan i uppläget. 
3*20,15,12 jump squats.
3*10 kettlebell på ben. Håll kettlebell på utsida lår och sträck ut benet år sidan. Lyft inte kettlebell utan håll bara den still. 
1*20 stora kliv i plankan.
1*20 hopp åt sidan plankan.
1*15 snabba kliv plankan 
3*20,15,12 donkey kicks med band. Har oxå a,ltid på mig extra vikter runt fotleder.
3*10 axel framåt. Band
3*10 axel åt sidan.Band. 
3*10 axelpress med band.
3*10 biceps curl med 10 kg.
 
Sen orkade ja inte mer och svetten rann. Dusch och nu ska jag göra lite förslag på Hiit program.
Tycker det är bra att ha mycket sånt färdigt för jag vet att jag tappar lusten om jag inte kommer på något att göra. Då är det bara att väljaett program ju. Smidigt som tusan.
FREDAG PÅ INGÅNG.
 
Puss och kram
Anna ♡