Jag känner ner mig nedstämd, sur för att jag inte riktigt får till det liksom.
 
Ja det är väl bara att snöra  på sig  hjälmen och köra.
Försöker peppa mig men ibland är det inte lätt. Ska försöka att inte irriterad i på Marcus men det är oxå svårt. Ibland alltså..
Suck.
 
Ja det bästa med dagen är att glassen tog slut igår så den kan jag inte äta upp idag, för det gjorde jag ju då.. Igår.  FAN.  
Så jävla dålig karaktär så jag kräks på  igår själv. Hur kan ja va så jävla korkad, visste ju att jag skulle känna såhär och ändå  lovar jag att det kommer hända snart igen.
 
Saknar gymmet så himla mycket, alla fina där som ger Mig motivation Och vilja,  här hemma finns minimalt  med vilja blir bara sur för att jag inte får hjälp med saker som jag ber om. 
Bara tänker på allt så blir jag arg, måste  mota bort tankarna. 
Jobb, jobb, jobb,  men var är pengarna då? 
Kan inte ens plocka undan sin disk efter sig. 
Arrrrggghhhhh.  
Det här inlägget borde aldrig postats men jag Skiter I vilket.
 
Nä den här dagen ska bli bättre än såhär. 
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
 
 
 
 
#1 - - m a j a n:

Hmm, tycker mig känna igen det där med massa jobb och disken som alltid står kvar, har man riktig tur så hamnar den ibland åtminstone på köksbänken. Det är bara att skälla på dem, bryta ihop och komma igen. Undra hur dessa karlar skulle klara sig utan oss? ;)

Svar: Ja jag blir uppriktigt less ibland och undrar både det ena o det andra. Här kommer det inte ens alltid till köket ens, Suck får liksom gå o leta. Förmodligen skulle dom klara sig fint bland all Skit. 😆
Anna ♡

#2 - - m a j a n:

Förstår vad du menar och jag undrar med det ena och andra emellanåt. Ja, här hemma verkar det som att det inte stör att det är rörigt/skitigt. Eller så väntar han ut mig för att han vet att jag blir arg och gör det tillslut.