Godmorgon.
Idag bär det av till sjukgymnast  med ryggen.  Har ont idag, så typiskt. Vissa dagar gör det mer eller  mindre  ont, och eftersom jag har hoppas på övningar Så vill jag inte ha ont just idag. Men men.
Igår fick besök av Mamma och Carola,  jätte mysigt.  😘 
Sedan fick jag tränat lite, alltid så underbart. 
Har börjat Bli mer hungrig, jobbigt för jag har inte vågat mig.. helt omättat ibland känns det som.
Därför har jag maila fitlab och under 3 dagar ska jag skriva  er allt jag äter, tid och hur mycket sedan köra väl igång. Inser ju att kommeratt antagligen ta bort lite av allt jag äter.
Bara amningen inte slutar är jag nöjd.
Sen hör man ju antagningen kan göra så Kroppen inte riktigt vill gå ner i vikt och sådär men jag vet inte om det stämmer, kanske i te är så på mig.
Vill gärna ha det som ursäkt men det är ju dumt om så inte är fallet. 
Ser verkligen fram emot detta, ska bli spännande.
 
Men nu väntar jag att få åka  till sjukgymnasten.  
 
 
Puss & kram 
Anna ♡