Sitter här, har precis intagit en god frukost och nu väntar jag på att Ellie ska vilja sova. Sen blir det träning för min del. 
Marcus säger ibland att han tycker det känns så overkligt på ett sätt att vi har en sån liten plutt här hos oss. O ja det än det allt. Märkligt hur livet blir ibland. Det kalvar alldeles för jäkligt samtidigt kan det vara alldeles underbart. 
Att växla mellan liv och död som det gör, det är märkligt.
Inte konstigt att det blir knas i våra liv emellanåt med de snabba växlingarna.
 
Det händer så mycket, och fort går det. Ellie kryper inte än, som tur är, det kan vänta för min del, va liten så länge du kan. Men hon hasar sig fram på sitt sätt och bakåt är inga problem.  Reser sig mot saker och speciellt mot oss när vi sitter med henne. Pysslar mycket själv, äter bra, men det blir mycket tutte oxå, fast det gör inget för hon slutar när hon vill, ja så länge hon inte blir 1 år för då får nog jag bestämma lite.. men smakar på allt, avokado och gröten är favorit. Och köttbullar med gräddsås och broccoli. Ja som sagt Ellie äter det mesta.  Tänder, det bara ploppar upp. Hon har ett jäkla humör, ser väl hur syrran är.... Suck.  ;)
Vår lilla tjej som snart blir 9 månader gammal. 
Saknar verkligen gravid tiden, så mysigt det var. Bland de 9 bästa månaderna i mitt liv. Antar att jag mådde lika bra med Amanda.  Så jäkla häftigt allt. 
Det blev så jäkla bra. Sjukt häftigt att vi kan Säga att vi gick igenom en lyckad IVF behandling.  
Pratar gärna om det ibland för jag vill aldrig glömma av det.  
Har gjort så mycket häftigt I livet hittills. Och jag hoppas på mycket mer.
 
 
Idag blir det lite träning, rörde ihop dagarna lite i början så jag ska styra upp detta nu tänkte jag. 
Igår körde jag lite hiit, det va inte dumt, de ska jag nog göra idag oxå fast det blir inomhusaktiviteter mest, så tråkigt med regn. Men vad gör det för jag har allt jag behöver ändå.
Sen får jag ta promenaden senare när det blir sov dags nummer 2.
 
Vet inte om jag gillar detta med pt online, nästa gång ska jag ha pt alive.  😉
Tänkte och trodde nog det skulle bli annorlunda, vet I te kanske vad jag förväntade mig heller. O visst det kan bli bättre för det är några veckor kvar men har haft en känsla hela tiden. 
Resultaten blir  de blir, förväntar mig inget, men jag trodde att man om man bad om det skulle få ett utformat schema som passar, inte sitta och göra om det man får. Och att man får mail ganska snart om man mailar.  Och att jag skulle olika övningar för varje vecka. 
Nä jag är inte jätte imponerad av detta, kanske enannan pt är bättre men dessa ju inte kosta skjortan heller.
Så nästa gångar jag en annan plan.
 
Trevlig dag 
Puss puss puss  & kram
Anna ♡