Ibland känns det som jag blir tokig, vill sova 3, 4 timmar i ett sträck.  När när när.... fan va jag längtar. Detta är kämpigt. För det går ut över mitt redan kassa humör. 
Förstår inte hur man kan sova sydliga som Ellie gör. Eller så är det att jag inte får sova ens i närheten av det jag alltid gjort som gör att det blir  och känns så.. kan faktiskt vara det. Nja inte riktigt för lite dåligt sover hon allt.
Funderar ju på allt, verkligen ALLT. 
Inte roligt det Heller.  Tar mycket kraft och energi det oxå.
Tycker vi testar allt men inget funkar. 
Det betyder KAFFE.KAFFE KAFFE KAFFE.KAFFE. 
 
Ska strax lägga denna lilla damen att sova ett par timmar, och Det lockar att vila kan ja säga, men jag vill lika gärna gå ut och gå enpromenad.  Ska överväga det noga. Hoppas på träning ikväll. Måste få träna snart, mår i te bra av att stressa och inte få göra något själv.  
Fy yay rackarns  va det är lite synd om mig nu..... ha ha ha. Det må så  vara då....
 
Gillar denna bilden så Otroligt mycket.  
Så är det lite... faktiskt. 
 
Men det blir faktiskt lite bättre när man fått gnälla lite.
Skönt iallafall att internet funkade idag på första försöket.
En positiv sak. :)
Helgen flöt förbi som vanligt, här hände iaf inget speciellt.
Veckan bjuder på 1 höjdpunkt med start imorgon. Sen får vi se resten va som händer.
Nästa höjdpunkt ska bli när jag strax skickar in att jag vill använda mig av en pt online. Har fått tips och bra info av Maria på gymmet. Alltid skönt att kunna bolla med ett proffs om frågor man har mm. Så jag vet vad som är bra att få i priset och vad man ska tänka på. Så nu hoppas jag på det bästa, jag ska iaf göra mitt bästa. I 12 veckor.
Ska bli Spännande att se resultaten. Och vad jag kan göra med min kropp.
 
Fitlab.se kommer jag att använda mig av.
 
Trevlig måndag 
Puss puss och kram 
Anna ♡