Heeeeeej! 
Helgen flöt förbi och jag känner att har jag inget att skriva så håller jag mig härifrån.
Motivationen har inte legat på topp kan jag säga, o inte bara i helgen, utan hela förra veckan i stort sett. Träningen är mest det jag syftar på. Är ju inte så nöjd med min pt som jag ville vara. Så därför kör jag på, men jag bryr mig inte så mycket om just det utan väntar  mest på att tiden ska rinna ut så jag kan ta hjälp av någon annan. 
 
Vill hittade där motivationen att träna är och ska vara och kännas likar och viktigt hemma som på gymmet. Har inte hittat den känslan än, men hoppas den dyker upp snart. 
Tänker ändå att all träning är bra och det som blir är bättre än ingen träning alls.
Måndag.. påsk veckan.  Ja Amanda ska till sin pappa i helgen så vi blir själva, eller kanske åker vi hem till mamma och pappa och träffas. Annars har vi inget speciellt på schemat,  får väl se vad som händer. 
Jo imorgon så ringer doktorn till mig om svaret på röntgen jag gjorde. Ska bli spännande att höra om det. 
 
Alltså Ellie är 9 månader nu helt otroligt. Det Lilla livet.  Våra lilla älskling. 
Och att börja jobba närmar sig, hade en tanke på att börja jobba 1 helg i månaden typ i mitten på maj, men jag är inte alls sugen på det längre. Ellie börjar ordentligt direkt efter semestern, så i september är jag tillbaka på heltid. Men jag tänker inte börja innan, det blir ju inga fler barn så därför ska jag njuta och bara vara denna tiden. 
Tänker inte känna stress inför att komma tillbaka till jobbet, där ska jag ju tillbringa resten av livet sen så ....
Nä inte riktigt men ja nästan iallafall.
Faktiskt först nu, och jag fattar inte varför jag va så envis med att inte släppa jobbet på min ledighet, som jag släppt jobbet och tänker fortsätta med det, det är Inte för en sekund viktigt I detta nu. Det tar JAG när det kommer. Dom klarar sig utan mig och har visat det oxå så varför ska jag lägga ner energi på det innan jag behöver?
Det är skönt att slippa tänka och bry sig om jobbet. Riktigt skönt.
 
 Nä nu ska ja se om liten tänker slå upp dom små blå snart.. Igår blev en Hej svejs  dag, Ellie sov bara 1 gång men natten var bra och idag hoppas vi komma tillbaka till vanliga rutiner igen.. lite iallafall. 
Sommartiden ställde väl till det antar jag.
 
Puss och kram 
Anna ♡