Jag testar nya grejer, och det är inte fel när det gäller träning tror jag. För kroppen vänjer sig snabbt vid en sorts träning  och man får då inte samma effekt som om man chockar den lite.
Egentligen är jag ute efter maximal effekt och minst ansträngning och på kortast tid. Givetvis.
Så nu testa jag hiit. Det är förkortning på high  intensive interval  training.  Så jag har idag gjort ganska ska många hiit, 1 jogga, löpa och 3 utfall,  2 knäböj och 2 sumosquat  set. Ganska slut efter det och JAG gissar på Träningsvärk i rumpan imorgon. 
Sen tränade jag lite till eftersom jag Inte gjorde något igår. 
Tänker nog åka till vara snart och hämta färg till min bil. Handla lite  och Ellie Kan ju sova under tiden.  
Annars resten av denna vecka.... ja imorgon blir det pw och träning.
JAG VILL TILL GYMMET....
 Sen torsdag är det  pass och sedan vattengympa för Amanda.  Lite träning för mig.
Fredag vila.
Lördag någon form av träning  och Antagligen åka till mamma och pappa. 
Söndag pw.
 
Hade tänkt åka o köpa vårskor till  och med Amanda på fredag men hon ska nog va  med sina kompisar dom ska på disco. Så då får hon väl vänta då.
 
Ha en fortsatt bra dag 
Puss & kram 
Anna ♡