Torsdag och några saker står på schemat.
* Rengöring av ugn. Spännande, har aldrig hittat något sätt som är effektivt eller bra. Men nu ska vi testa såpa och vatten och lite värme, ja annars funkar väl en mindde hemmagjord bomb kanske.  😉
* mammabarnträningen  12-13.00
 
* sen så ska jag ner igen senare för att hämta Amanda på vattengympan  kl 17.00
*sen har jag tvingat till mig att ja ska få träna oxå. Men jag får nog lägga  upp det lite annorlunda eventuellt.
Ja ja det löser sig, bara Ellie får sova på de tider hon behöver, det är guld värt att hon sover. 
 
Skulle försöka få i Ellie lite turkisk yoghurt, keso blandat med lite rivet päron men icke! Inte Heller någon grötpinne ville hon ha. Ja ja tänker att det kommer väl, hon äter när hon vill. Just nu överväger jag att stänga av tvn, trots att det är MTV o rätt bra musik på. (Amanda har  börjat se på den kanalen, men alla program får  hon inte se, tittar gärna på ex on the beach,  nåt Skit program 5 ggr värre än  paradise  hotel,  eller musikalen,  den funkar. Mycket 16 och pregnant, gravid. )
Den är tyvärr som en magnet för lilla Ellie. 
 
Igår startade jag med min pt. Erik på fitlab.se,  om jag får honom eller Ronja vet jag inte.  Ska bara ha lördagens mat över dagen sen ska jag skriva det till han så han kan göra ett mat schema till mig. Sen kör vi!
Det ska bli så otroligt roligt och spännande och kul. 😆 
(Marcus köpte en olja till mig, brain octane olja
 
 som ska vara mycket effektivare än kokosoljan, man blir piggare, mm så den ska testas framöver.)
 
Känner att det blir som en liten investering i min egen kropp till ett bättre och hälsosammare liv. Jag vill ha ett fungerande liv med träning o bra mat så jag slipper det andra håller på med ständigt och söker efter. Att gå ner i vikt snabbt för att sedan gå upp igen.  O börja om.... gå upp o börja om..... Nä jag fixade det så bra med dryga 18 kg på Vikt väktarna sen höll det sig  så. Redan där tyckte jag att jag var jättebra, för det låg o pendlade mellan 2 kg upp eller ner runt den vikten jag stannat på.
Bara det är ju skitbra,  från att alltid varit en jojjo bantare.  Sen hände något som inte gjorde gott för vikten men som är det viktigaste avallt. Jag blev gravid. Inte undra på att man gick upp i vikt. Men det gjorde inget.
För den sakens skull skulle ja kunna väga 200 kg. Det ser jag som en prövning helt enkelt, en prövning  jag nu är mitt upp i, att gå ner till en  trivsam vikt och byta ut det mesta av fettet till alla de muskler som jag vet finns istället.
 
Livet är allt bra härligt, det är bara så märkligt att mitt liv svänger det väldigt ofta. 😊 
 
Så att detta kommer inte bli något problem,  Snarare en utmaning värd att testa och det kommer jag göra med glädje.
Ser riktigt mycket framemot tränings upplägget och mat schemat.
Sen ska jag ta fram måttbandet  denna gången och ta bilder. Jagska ha resultaten på bild. Sen o  det inte blir jättestor skillnad, må så vara men jagska ha de på bild så jag kan kolla på det sen när motivationen tryter.
Ja massa babbel......
Men jag har en bra dag.
Puss & kram 
Anna ♡