Ja idag fyller mitt minsta hjärta 9 månader. 💕 Lika länge låg du i magen. 
Lilla Ellie.  Helt otroligt,  jag kommer nog aldrig att riktigt förstå det. Jag har så fina barn, 2 stycken.
Mitt hjärta fylls med kärlek och värme när jag tittar på dom. Dom betyder allt, inget annat betyder mycket som dom gör. 
 
Men jösses vad jobbigt det kan vara oxå, allt är inte alltid en dans på rosor. En snart 12 åring som bråkar med mig och gör som hon vill och en liten rackare som ibland sover oförskämt dåligt på natten... då i den stunden är det hemskt, jättejobbigt och man funderar på allt möjligt. Men så här när man kan se på det med lite distans, då är det liksom helt naturligt. Det är så det ska vara och så det är. 
Jag känner så mycket kärlek till dessa 2 små människor, dom är mina, bara mina. Det är så skönt att det är så,  jag ska lära dom och håller på att lära dom allt om världen, hur man är och hur man gör. 
 
Och just den här lilla fröken som fyller 9 månader idag. Det är märkligt liksom, har allt har kunnat falla så på plats och att hon är som hon är, nerfryst  och upptinad som hon är. Så svårt att förstå att det funkar. Att det har gjort det, att vi blev så lyckligt lottade att det funkade. 💕 
 
Vi har varit på pass idag, åh det är så roligt att komma dit. Dröjer så länge mellan gångerna  och det är mindre roligt. Idag körde vi lite ensamma jag och Maria,  det blev överkropp, axlar, lite rygg och biceps. Jättekul.  
 
Men något har jag gjort, igen, för nu har sådär ont i ryggen igen. Fattar inte det. Varförvarför.?
Ringde vårdcentralen och dom ska ringa upp imorgon någon gång, jag vill gärna veta svaret på röntgen. Om den visar något eller hur det ser ut.
Det är så mycket som hänt och som händer,  det känns lite Vemodigt emellanåt. Saker och ting händer och man undrar ju varför. Och framförallt vad ska hända härnäst... inte något hoppas jag.  
 
Ska dricka lite kaffe och hoppas att ryggen  blir bättre. Snarast. 
 
 
Puss & kram 
Anna ♡