Så vill jag ryta till Mig själv.  Men Inser att de inte hjälper att va elak och arg och tvinga.
man måste vilja oxå.
Jag vill. Inte. Ibland. Som nu. 
Men de Sitter så mycket i huvudet så jag försöker sägatillmig själv att jag mårbra, och blirnöjd det vet jag om jag gör något.
allt är alltid bättre ÄN inget.  
 
Tränar bara för min egen skull, de måste ja komma ihåg, inte för någon annans skull. Skiter I alla andra. Tränar för att jag vill kunna äta gott, de gör jag med råge därför måste ja oxå träna lite mer ibland. Men jag anser att tränar man, jag,  då kan jag äta de jag vill om jag vill det. Sen är de ju upp till var o en hur pass man vill hänga med på maten så man kanske tappar vikt. Jag ska göra mitt yttersta för att få Ellie säng på kvällen och se till att Marcus är hemma sen ska ja dra till gymmet. Jag är egoistisk men jag vill må  bra. Jag åker mer än gärna till gymmet på kvällen. Ellie är mycket duktig med att sova så de borde inte bli ett problem. 
 
De löser sig, ska se om jag kan få något gjort sen, har varit mycket nu de senaste dagarna, inför skolavslutningen,  klädinköp, skor, kontorsflytt, städ, Suck allt möjligt pyssel. 
Hoppas allt lugnar sig snart. 
 
Lillan sitter o leker med sina saker, vi ska snart ut påpromenad. Hon ska jusova lite, vi harbytt i vagnen nu... sittdelen är på plast.  INTE IMPONERAD. Saknar givetvis den gamla.... har så svårt för att släppa taget. De är jättejobbigt. Men men.. bryt ihop då och kom igen! Va etttagsenså de kommer väl de med. 
De är så Härligt att se alla framsteg hon gör, klappar i händer, pratar, lär sig gå, bläddrar i böcker, hon älskaratt titta på kort, hon kommer garanterat säga Amanda snart,  nu är de amamma.  Men hon behöver inte börja gå.... vänta tills hon blir 1 1/2 blir bra. Så länge ja vet att allt är som de ska så kan hon va liten så länge som möjligt.
humör finns oxå kan ja säga. Men oxå ett lugn, som vi tror kan ha med maten att göra oxå, hon äter inte så mycket men hon blir mätt på de hon äter.  Hon har inte napp, inte dricker hon välling och sover i sin egen säng hela natten i eget rum. Hon är en Perfekt liten människa vår Ellie . 
Så det så.
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
 
 
#1 - - Liisa Lindström:

Jag vet inte om detta hjälper, men kan du inte försöka få in träning i vardagen, som du knappt behöver tänka på, ex. ställ en klocka på 15 min och när den ringer gör du ex 10 armhävningar, ställ om klockan och nästa gång gör du 10 squats osv.
Försök vara ute och gå, skjut barnvagnen upp och nedför backar (superträning). Lek och kryp runt på golvet, det ger mer än vad man kan tro. Ta små steg i taget, unna dig 2 eller 3 kvällar på gymmet och se det som din egna tid!
Heja dig och stort lycka till :)

#2 - - Anonym:

Tack. Jo men absolut gör jag det. O nu ska jag försöka unna mig komma till gymmet för Ellie sover så mycket bättre. 😆