Den här dagen har gått i ett. Från morgon till nu, halv 4.
Rensar ur massa nappar och nappflaskor som stått i skåpet, tänker att dom inte behöver va där eftersom de aldrig används. Får fylla på med fina muggar och tallrikar istället. 
Slängde oxå  en burk med mjölk som ja har i frysen ifall ifall, kommer heller aldrig till användning. Det är med lite ångest jag gör detta kan jag säga, men de är inte första gången jag skriver att jag helt ärligt tycker de är ganska jobbigt. Jag får försöka att släppa de och inte tänka på de för mycket bara. Det är ju inte utan att längtan efter en bebis kommer tillbaka.
Samtidigt är det jätteroligt att Ellie på fredag faktiskt blir 1 år.
 
Helgen flög förbi, trevlig med midsommarfirande lite överallt och igår var vi på spiken och läckt slott, en tradition som vi kom fram till att vi gjort varje år i 38 år. De är längre än jag är gammal.
Eftersom  vi alla vet att jag är 26.😜
 
Och så är det ju de här med 1 års present. Varför i hela friden har jag inte funderat mer på de innan... jag vet varför..förnekande .  Åh va trött jag blir. 
Först visste jag inte alls vad de skulle bli...
nu finns de hur mycket som helst..
rubens barn, gunghäst, söta lampor, skiphop saker, måste ta tag i de ikväll. Efter allt annat jag ska göra. 
 
Ny vecka nya tag med mat, träning och det mesta. Den blir som den blir. Jag ska njuta. Inte göra massa måsten.
Skärpning med mat är prioritera 1 efter helgens onyttigheter.  Heja heja heja.
 
Puss och kram
Anna ♡