Jag tror de blir sjukstuga här snart. Ellermöjligtvis tänder kan de va oxå. Då brukar de bli förkylning i samband med det.  Inatt vaknade jag kl 01.39 av att Ellie hostade. Och hostade. Och hostade. Och så låter de som hon ska kräkas jag vet inte vad hon gör men de låter inget vidare. 
Rusade in efter en stund och hittar henne sovande. .. förstår inte hur man kan sova o hosta som hon gjorde, i säkert 1 timme. Om de räcker. Bara tänkte på hur ont i halsen de måste göra.
 Till slut måste ja ha somnat för sen vaknade ja Imorse. Vi försökte lite gröt innan tutte idag men inte då. Ja ja Ellie får bestämma, jobbigt med en gråtandes plutt så tidigt. 
 
Lite synd nu bara om Ellie blir sjuk när Amanda har sin sista vecka I skolan.  Huvudsaken är ju att vi kan gå på fredag på själva avslutningen iaf. De är ett måste. 
 
Idag ska jag banne mig träna! Undra om ja ska blåsa liv i ett av de målen jag satt till mig själv och som  legat lite på is ett tag. Behöver positiva saker Att Tänka på.
 
Puss & kram 
Anna ♡