Måndag. Veckostart och jo men de känns helt okej.
vädret är ju inte så soligt, lite småkyligt, regnat lite har det gjort, ja en typisk svensk sommardag skulle jag säga.
Men det gör inget, återigen måste förtydliga det, jag klagar inte. Tycker bara att jag inte ska vara så snabb med att göra saker ibland. Som t ex jag beställde en jätte jättefin uv dräkt till Ellie, hon har använt den 1 gång, och visst sommaren är verkligen allt annat än över, men de känns ju som att de kanske inte behövts. Men okej, alltså man vet inte sommarvärmen kan komma senare oxå. Och de kan ju hända att hon får användning av den senare. 
Men de är en sån typisk grej som jag gör. Trodde verkligen de behövdes.  Fast nä de gjorde de kanske inte.  Men men ja lägger väl ut den på tradera tids nog. 
Men  jag tycker synd om er som verkligen gillar och saknar solen, fast ni får väl åka utomlands. 😉
 
 Jodå nu har till och med den helgen som jag väntat på så länge gått och blivit ett minne. Första Jobb helgen.  Känns jättebra att ha de gjort. Nu ser jag fram emot nästa. 😊 
 
Idag känns som en sån där dag då jag vill mysa ner mig i soffan under filten, och titta på film. Så det är min plan senare. 
 
Är lite ofokuserad.. tittar på ett teckenspråksprogram på UR nu om socker och kolhydrater mm, mycket intressant.
 
Vi ses
puss & kram 
Anna ♡ 
 
 
Lånade bilder.