God morgon. Ja söndag och jobbet väntar om en stund.  Sitter i soffan och har de rätt gott. Dricker kaffe och bloggar en sväng.
Igår jobbade jag oxå, har köket hela helgen och de är de som är så kul med mitt jobb, de och träffa alla människor, att där ganska varierande. Har turen att få göra varierande saker ofta. Då blir det kul.
Nästa gång jag kommer dit är de med vita skjortan på och kontorsjobb och annat som gäller igen. 
Härligt!
Efter jobbet igår åkte jag iväg och köpte mig en skivstång med hantlar och vikter, 50 kg typ. Dessa ligger nu ihopskruvade i vardagsrummet. Perfekt när jag vill lyfta lite och Inte vill flytta barnvagnen och gå ut i gymmet. 
Ännu en ursäkt att inte orka träna borta....
jag gör de verkligen inte lätt för mig själv. 😉
Senare när jag kommer ska jag träna. Och pussa mina barn.
Marcus ska var på kontoret. 😕
Blir spännande att han har lite semester denna veckan. Får se vad VI hittar på. Jag vill till Göteborg. 
Undra hur länge känslan som inFinner sig I kroppen när vi åker till Göteborg, ska vara där, när vi ska åka just dit..?
en gång  för längesen, förde känns som längesen samtidigt som de känns om de var igår, som vi åkte till Göteborg och alltid var det något på Sahlgrenska vi skulle göra. Plocka ägg, få tillbaka ägg, göra någon undersökning eller hitta på nåt...
nu när jag tänker på det är de bara med glädje. 😊 
 
Puss & kram 
Anna ♡