Jag har sån galen Träningsvärk i häcken. Har ännu inte gjort 50 squats, de kommer. Men de är för jäkla bra. Jag gillar träningsvärk,  det är ett kvitto på att jag gjort något med kroppen. 
 
Har rastat min vän idag, efter promenix imorse. Körde programmet fat burn.  Såklart. 
30 minuter och svetten droppade. 
Ser ju lite muppig ut men va sjutton spela roll.
Sen låg mina hjärtan utslagna i soffan stund medans jag kollade igenom tidningar som ska slängas, satte silvertejp längs med bokhyllans nedre kant (risken är att färgen släpper på hyllan men då får jag köpa färg och måla isåfall) så jag slipper leta efter diverse saker, dvd, tidningar mm. 
 
Hon äter lite dåligt tycker jag. Ellie alltså. Marcus tror att det blir så för att hon är mättare längre och heöt enkelt inte är hungrig. Erbjuder massa olika saker men de är inte alltid populära. Även, potatis och t ex ris mm. Så de är inte så att hon blir uppfödd på LCHF, men de är en stor del av de vi äter. Försöker ändå tänka att hon växer ju ändå, inte så explosionsartat dock, så det är väl inte hela världen heller. Hon äter väl när hon blir hungrig oxå, och eftersom vi äter fetare alternativ så antar jag att hon blir både lugnare och mättare. 
 
Fredag idag och jag brottas en aning med just det, att de är fredag. Fredag och helg brukar ju betyda godsaker såkallat fredagsmys. Jodå det förekommer även på Smörkullen. 😀
ska verkligen tänka till innan jag bestämmer mig idag för något sånt. Om det blir det.
Välja det bättre alternativet.  
 
Har ju grädde, honungsmelon, frukt och nötter och mörk choklad om de skulle krisa.
 
Amanda åker till sin pappa sen och stannar där till tisdag denna gång, jag kommer väl som vanligt sakna henne efter nån dag.
 
Puss & kram 
Anna ♡