Ibland vill och skriver jag nog mer än jag borde här. Just nu känner jag mig måttligt irriterad, men de får väl bara vara.
 
Jag klagar inte på vädret kan ja säga. Inte alls. Men alltså, förstår verkligen inte grejen med att enadagen är det 40 grader stekhett i solen och man vill gärna a krypa ur skinnet eller nåt, kan liksom inte komma bort från värmen. Och nästa dag åskan vädret vara som att vända på en hand.
 Jag trivs mycket bättre i väder som de är idag,  molnigt, lite regn, lite sol, lite blåst, lite omväxling. 
Så jag klagar absolut inte men såklart funderar Jag på varför de aldrig kan vara perfekt!
Men man kan inte få allt, så är det.
 
Måndag idag och jag har varit på en promenad och hittat några små kantareller i kanten, dom norpade jag, ska steka med smör och smaska upp dom sen. Och när jag kom hem passade jag på att göra en squats utmaning ja såg på instagram igår. 50 squats och så filma, tänkte att ja ska se om ja kommer ihåg att göra de minst 2 ggr om dagen framöver. 
 
Puss & kram 
Anna ♡