Är inne i en orkarvillintebryrmiginteomatttränaperiod. Tror det vänder snart, och jag tror det blir bättre.  Rutinerna är inte helt som vanligt. Kör lite på görsomjagvill nu närde sista rycket inför jobbstart I september. 
Känns som att får ja bara kommit in i de nya rutinerna med allt så kommer träningen oxå igång.  Det är min tanke. Tänker vägra känna att jag MÅSTE träna bara för att jag ska och för att jag känner att jag är skyldig någon det. Jag tar det i min takt för jag vet att jag tappar lusten HELT TOTALT  annars. Vill heller inte känna den pressen. 
Jag mår bra av träning men inte när ja känner mig tvingad eller får dåligt samvete. Det kommer bli bra men just nu tänker jag träna när jag vill, hur jag vill, vad jag vill och framförallt inte känna press från de ena eller de andra. 
Sista spurten på sommarlovet, sista spurten på mi  mammaledighet som givetvis känns lite deppigt, så ja tänker njuta.
Så det så! 
Idag ska jag göra en liten runda träning, man gör olika övningar och går runt i en cirkel typ 4, 5 ggr.
 
Sen ska jag måla mina tallrikshyllor. De kommer  Bli fint.  Hoppas kunna åka på lite loppisar nästa vecka, se om de blir lite fynd.
 
De är dom små loppisar a som är roligast, de stora är tyvärr inte alls kul. De resulterar i att de inte blir så mycket för jag vet inte så många,  men ja ska allt göra lite efterforskning på detta. Undra om de finns någon antik, loppis, kuriosa i sollebrunn, gen dalen?  Marcus säger han vet de finns något... hm får väl åka och kolla.
 
Nu är det snart sov dags för lillplutt.  En liten promenad för mamman. 
 
Trevlig helg och ta hand om varann.
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
 
Sötaste liten, tvn har en sån dragningskraft. Ellie tittar inte så mycket på tv, som tur är. Har den alltid men hon leker alltid, pysslar och grejar på dagarna,  hänger i mina byxben.😃 blir lite mer kvällen. Och när hon är lessen så brukar, ar Amanda slå på babblarna då myser dom lite. De är bra att inte titta på tv tycker jag.  Tyvärr så kollar mamman mer när tid finns. 😯 men så fort grannen med sina stora traktorer kör förbi då står Ellie i fönstret och pekar och pratar Och ser jätteförvånad ut. Hon är så söt för hon gör så himla mycket miner, visar vad hon vill och tycker med hela ansiktet. Hela kroppen. De ska bli kul när hon börjar prata sen. Hon tycker maskiner är intressant. Roligt. Men hon får gärna tycka om dockor oxå. Hon får tycka om vad hon vill.
 
Har varit en period med dåligt med frukost, har inte varit hungrig på morgonen och efter 10 känns de som de är för sent. Men de är väl periodvis de med antar jag.