Jajjamän i helgen har jag jobbat. Kul. Spännande.  Nervöst. Men så roligt.. Rasta Vårgårda nu är jag tillbaka. Eller snart iallafall. 
Mjukstart lite med helg vecka 30 och sedan ledig hela Augusti för att ev börja jobba heltid  1 september. 
För det var ju det..... jag har hela tiden tänkt att jag vill tillbaka heltid direkt, men med en del omständigheter på Jobb fronten och att jag faktiskt förstår hur viktigt det känns att få vara med mina barn och familj så funderar jag på att tänka om.
Bara lite.. 
kanske.
 
Men detta återstå att se. 
Men framförallt jättekul att va tillbaka.
 
Men nu börjar en ny vecka. Och i slutet på den så ska vi, jag, Marcus och Amanda åka till Stockholm och kolla Ac/Dc  konsert. Ska bli kul, har varit en gång innan, och tvekade denna gång om ja verkligen vill. Men jag tror de blir kul,  och jag behöver det. Även om de blir jobbigt att vara utan Ellie, men ja klarar ju att jobba 8 timmar denna helg så de måste gå med barnvakt det oxå. Men sen är det ju de att jag kan lämna henne till nån annan om ja ska göra nåt, men grejen är att jag drar mig för det.  Att jag litar på min mamma, farmor och t ex min  syster   vad gäller att ta hand om barn, de är ju inga problem och den jag litar på mest egentligen är ju min syster.   Vi vet vad vi vill att Ellie ska äta,  och de innefattar inga som helst söta saker, fikabröd, för mycket frukt, bröd, kex, mm. Jag förlåter aldrig den som ger henne något sött utan att jag vet om det. Hon ska inte ha det. Punkt slut.
Vet hur lätt det är att man inte tänker sig för. 
 
Men de kommer att gå bra. Det är jag övertygad om.
 
Nu ska jag pussa på min minsta  plutt. 
 
Puss & kram 
Anna ♡