Åh dansnerverna i min kropp väcks till liv av denna härliga låt. Kan inte lyssna för mycket på den. 
😘😎🙌🙈🙊🙉👀👣 
Idag körde vi Amanda till en kompis och passade på att handla nån annanstans än på Ica i Nossebro. Det är nyttigt det oxå.  Så vi slog på stort och handlade både på Willys och ica. Detta iN för morgonens utflykt till Falköping g och Mösseberg och sedan fortsätta dagen härpå Smörkullen med syster och familj. 
Väldigt trevligt.
Idag blev jag sur. Jädra gubbe  grannen har, han har snott mitt svampställe.  Har i te så många eftersom ja aldrig får tid Att gå ut.nu har ja Inte det Heller. 
Men hoppas han  inte hittade nåt,  för ja vad är i förrgår och tog allt jag såg,  ja tar små med, dom är goda. Passar på när ja ser och hittar.
 
Ja ja min man är ju svampexpert så han får väl visa mig sina ställen. 
 
Igår tog vi en cykeltur till farmor ja och Ellie och när vi skulle  kände ja att ja bara ville cykla lite... det blev snudd på 1 mil. Inga problem för mig, lillen somnade dock. Sadeln är ju Så otrevlig bara så de måste ja ha en ny, eller så är räven för stor. 😂 
I dag ska ja banne mig ut igen sen och då ska ja ta amandas cykel. Ska cykla längre och hårdare idag.  Gott för ben och rumpa.
 
Puss & kram 
Anna ♡