Ja har tränat bra idag. Känns skönt. Ätit riktigt bra oxå, skönt. Funderar på att jag ska väga maten så jag ser att de blir bra. Som ett riktmått. 
Kändes helt okej att inte äta sig vrålmätt. 
Måste ju göra av med fettet nu. 
Det kommer gå skitbra.
 
Instagrammar en hel del, det får mig motiverad. Dels se andra som kämpar Och även få tips och se vad dom gör för nåt. Träningen kan ju på så vis aldrig bli tråkig egentligen.
Kul att testa nytt och man får mycket inspiration därifrån.
ALLA är så himla duktiga oxå. 
Vissa dagar blir de mycket instagram och vissa mindre, men jag har alltid som policy att de ska göras innan Eller efter träning, de ska inte förstöra pågående träning.  Bästa är efter för de känns som en dödssynd att skriva att jag ska göra något och inte Göra det sen. Jättebra pepp det oxå. Det är som sagt mycket motivation för mig när jag kämpar på här hemma med träning. Jag gör ingenting för att någon annan ska tycka Eller tänka om det. Det bryr ja mig inte om, man kan följa eller inte. Jag gör det jag vill och  känner för och de är för min egen skull. 
 
 
Apropå.... bara måste säga att vi funderade  på vad grejen var med att Ellie sååå gärna ville ha denna flaskan i badet. På framsidan står det att det är nordiskt sockerextrakt i...... 😱😨 men alltså... var ju tvungen att googla..och de ska tydligen vara forskning att det skulle vara för huden eller nåt åt det hållet. 
Slutar fasen aldrig att bli förvånad....
 
Puss & kram 
Anna ♡