Idag är det Stockholm, Täby,  friends arena och Ac/Dc konsert som gäller.
Det ska bli jätteroligt.  
Gick precis upp för att Ellie vaknade, trodde jag, men de verkar som hon somnade om igen. Skyndade mig att göra gröt... men de får väl vänta lite.  Passar på att göra ett inlägg här då. Blev ju inget igår. 
 
Farmor ska ta hand om Ellie idag, vi kommer hem någon gång under sena natten, jag tänker sova så är de inga problem att sedan ta hand om Ellie imorgon när hon vaknar. 
 
Annars har den här helgen oxå bara sprungit förbi som allt annat gör mest tycker jag.  Usch va det skrämmer mig.  Men de är så de är.
Därför känns en del val bättre än andra.
 
Ha en riktigt fin dag för de ska jag försöka med.
kommer lägga upp bilder på instagram under dagen och kvällen. Så kika in där.
frusmorkullen.
 
Puss & kram 
Anna ♡