Onsdag idag. började dagen med att åka till Vårgårda och hälsa på min vän Bozze och lilla Molly.
Så hade jag glömt vagnen!! vi som kunde gått promenad.... åhhh. så typiskt.
Men det blir nästa gång, och därmed se rman hur snabbt det går att glömma en "rutin".
 
Dagarna bara flyger iväg och jag har egetnligen ingen aning om vart dom tar vägen.. men jag njuter, njuter av varje sekund jag har hemma med mina barn och min familj och när jag kan göra vad jag vill när jag vill.
Dagen kommer snabbare än man tror när det är dags för jobb igen.
 
Har hunnit med en sväng med min lilla träningsstund, ska få till en till sen men det tar jag när jag hämtat Amanda i Nossebro.
Men vi har iallafall varit ute på en långgo promenad idag, skönt så in i vassen.
 
Blir ingen träning ikväll på gymmet, hade nästan hoppats men Marcus ska till Lidköping med jobb, hemma sent och då är det ingen ide, men kanske imorogn.
 
först blir det en promenad med Cilla och Widar och sen ska vi på passet på gymmet men j ska se omk jag kan fjäska till mig en stund på gymmet på em/kvällen.
 
Tänk om jag fick träna 7 dagar i veckan 1 timme åt gången. Skulle göra det utan att tveka en sekund, men man ska ju ta lite hänsyn oxå, massa annat som ibland måste prioriteras.
 
Så är det.
 
Puss & kram
Anna ♥